Nový 2020 LED Bezdrátové cyklistika vesta 20L MTB bike taška Bezpečnostní LED Světlo směrovka Vesta Kole Reflexní Výstražné Vesty s remo

Nový produkt

1×USB nabíjecí kabel

4 x kabelové svazky

Vlastnosti:

1. Vysoce kvalitní vodu odpuzující tkanina s dobrou odolností proti vodě a účinná v prevenci dešťové vody. 4 LED Signály - má 4 Led signály: Vlevo, Vpravo, Dopředu A Zastavit, Kdykoli budete jezdit ve dne a v noci, Tento reflexní LED signál bike pack výstražná světla vás udrží v bezpečí tím, připomínající cestující a řidiči udržet vzdálenosti od vás.

2. Odnímatelné dálkové ovládání design, jednoduché a kompaktní, snadné použití.Snadno Se Nosí - Tato LED reflexní taška má upravit popruh lze snadno smontovat na své vlastní cyklistický batoh, nebo jen nosit na zádech, který je Určen pro snadné zapnutí a vypnutí, rychle uvolněte.A to se hodí všechny velikosti těla.

3. LED dálkové ovládání varování batoh je jako semafory.když chcete odbočit doleva nebo doprava nebo se zastavit, odpovídající signál bude odeslán pomocí dálkového ovládání.Bezdrátové Dálkové Ovládání - Bezdrátové kompaktní řadič, bezpečně používat při jízdě.Svázané nebo namontovat bezdrátový vysílač na kole, takže si nikdy nemá brát své ruce z řídítek.

4..Materiál - Vysoce kvalitní vodu odpuzující polyster tkanina s dobrou odolností proti vodě a účinná v prevenci dešťové vody.Polstrované mesh zadní kapsy držet své karty a peníze a zároveň zlepšit prodyšnost a pohodlí.

5. Jednodušší provoz a bezpečný, módní styl a jedinečný vzhled, dostanete vynikající.

Popis:

Světelný signál přímo do pole výhledu řidiče bude zabránit mnoha nehodám。 Kdykoli budete jezdit nebo chodit, nebo schovat nebo běhat ve dne a v noci, výstražná světla vás udrží v bezpečí tím, že připomínat lidem kolem vás.Je to nejbezpečnější možnost pro lepší viditelnost při cestování na silnici ve dne nebo v noci.

Specifikace:

Barva: Černá/ Zelená (volitelné)

Metarial: Polyester a světlo odražené Tkaniny

Štítky: odrážejí vesta, itiwit vodotěsný vak, signál obrátit, wilier, cubrebotas ciclismo, kol bike tašky, rc remo, kolo mtb, vesta ženy, led bezpečnostní vesta.

Parametry

Materiál Polyester
Pohlaví MUŽI
barva Černá/ Zelená (volitelné)
Tkanina Typ Broadcloth
Funkce Větruodolný
Fit Hodí věrný velikosti, vezměte si normální velikost
Jméno LED blinkr vesta
Číslo Modelu Jezdecká Vesta LED bag
Původ KN(Původu)

Napsat recenzi

Obsah Balení: 1× dálkový ovladač 1× návod k obsluze 1× led blinkr vesta 1×USB nabíjecí kabel 4 x kabelové svazky Vlastnosti: 1. Vysoce kvalitní vodu odpuzující tkanina s dobrou odolností